Retourneren

Kidzroom probeert je via de website altijd zo goed mogelijk te informeren over de artikelen. Mocht een artikel niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden.

Retouren

Onder retourneren verstaat Kidzroom een besteld artikel, dat teruggestuurd wordt door de klant naar het retouradres van Kidzroom. De verzendkosten en risico’s van het terugsturen zijn voor rekening van de koper. Je mag zelf bepalen of je dit via de normale post verstuurd of met track en trace.

Zichttermijn

Het ruilen of retourneren van je bestelling is mogelijk. Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling mag je de retour aanmelden en dan heb je 14 dagen de tijd om de zending retour te sturen. De bestelling mag ook binnen 14 dagen na ontvangst, zonder voorafgaande melding, retour gestuurd worden. Kidzroom hanteert de afleverdatum van de vervoerder als ontvangstdatum, tenzij de bestelling bij een niet door u aangewezen derde is afgeleverd. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld.

Als consument heb je recht op veertien dagen bedenktijd om de Kidzroom producten te kunnen zien, voelen en beoordelen. Wanneer je de hele order terugstuurt zullen we je het hele orderbedrag terugstorten, incl. de verzendkosten die je in de shop hebt betaald (niet de kosten die jij maakt om het terug te sturen aan ons), op het rekeningnummer wat bij ons bekend is.

Aanmelden van de artikelen

Vul het retourformulier in dat op de pakbon staat dat je bij je bestelling hebt gekregen. Vermeld hierin duidelijk de volgende gegevens:

  • Bestelnummer

  • NAW-gegevens

  • De reden van de ruiling/retournering 

Vervolgens kun je het artikel binnen 14 dagen per post terugsturen naar het postbusnummer van Kidzroom. Er zijn een aantal voorwaarden verbonden aan het ruilen. Lees daarom zorgvuldig de Algemene Voorwaarden. 

Retouradres:

Vadobag Europe B.V.
o.v.v. Kidzroom Retouren
Technopol 33
5026 SB Tilburg
Nederland

Voorwaarden ruilen & retourneren

  • Je kunt uitsluitend artikelen ruilen of retourneren die gekocht zijn in de Kidzroom webshop.

  • Nadat je bestelling is bezorgd, heb je 14 dagen de tijd om een retour aan te melden. Hierna heb je 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Na deze periode is de aankoop definitief.

  • Het artikel dient onbeschadigd en ongebruikt geretourneerd te worden. Bij beschadiging kunnen kosten in rekening gebracht worden. Ook moet het artikel - indien redelijkerwijs mogelijk - met aangehecht artikelkaartje en een originele verpakking teruggestuurd worden.

  • De verzendkosten en risico’s van het terugsturen zijn voor rekening van de koper. Je mag zelf bepalen of je dit via de normale post verstuurd of met track en trace.

  • Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag (prijs betaalde product inclusief eventuele verzendkosten) zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding aan je overgemaakt worden.

  • Retourartikelen kunnen alleen teruggestuurd worden naar ons retouradres.

Wat doet Kidzroom met retourzendingen als die niet aan boven genoemde condities voldoen?

  • Indien de retourzending niet (voldoende) gefrankeerd is, zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Het betreft dan de administratiekosten à € 4,95 en de kosten die ons door de vervoerder in rekening gebracht worden voor het bezorgen van ongefrankeerde zendingen (vanaf € 14,00). Dit betekent dat deze kosten minimaal € 18,95 zullen bedragen. Deze kosten zullen ingehouden worden op de creditnota van de artikelen.

  • Retourzendingen, die buiten de retourtermijn aangeboden worden, worden niet geaccepteerd. Deze worden op kosten van Kidzroom aan jou geretourneerd.

Voorzie je een situatie waarin problemen kunnen ontstaan? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Ontvangst bij Kidzroom

Nadat wij je bestelling retour hebben ontvangen, ontvang je hier per e-mail een bevestiging van. 

Andere vragen?

Heb je nog andere vragen die niet specifiek beantwoord zijn? Neem dan contact op met Kidzroom via de klantenservice. Wij helpen je graag verder.